14 Ağustos 2012 Salı

İNSANLIK DOĞADAN GELDİĞİNİ UNUTTU

Hatırlıyor muyuz? Biz aslında doğalız. yani topraktan geldik ve yine toprağa gideceğiz. Topraktan gelen şeylerle besleneceğiz, yıkanacağız, su içeceğiz.

Ne kadarına uyabiliyoruz artık. Nekadarına teknoloji ve kimyasal karıştırmıyoruz?

Bu ropörtajı okumadan önce ilk "CİVA" şoku yaşamıştım.

İspanyol bir kiracım bana evi kiralayabilmek için evdeki ve bahçedeki tüm tasarruflu (içi civa dolu) ampulleri değiştirmemi yerine eski Edison ampülleri takmamı istemişti. Ne kadar garip gelmişti oysa bana bu istek o an. Getirdiği eski tip ampüllerle yenilerini değiştirirken 1 tanesi yere düşüp kırıldı ve İspanyok kiracım öyle bir uzaklara kaçtı ki, gülmeden edememiştim. Kendisine öyle bir şaşkın baktım ki bana, "I'm not Crazy Yıldız, please check it out to internet" 

Ertesi günü internetten tasarruflu ampülleri incelerken, Civanın nasıl hayatımızda yer almaya başladığını ve ne kadar tehlikeli olduğunu öğrenmiştim. Tasarruf yapıcaz derken ampüllerle yatak odamıza kadar geldiğini :( Hatta çamaşır makinamızda çamaşırlarımız yumuşacık olsun güzel koksun derken, tüm çamaşırlarımızın içine yerleştiğini...

Şimdi de İndigo Dergisi'nde okuduğum bu yazı ! Süt içiriyorum diye mutlu olduğum çozuğuma neler yaptığımı gösterdi bana. Biz ne kadar şanlı bir nesilmişiz ki kimyasal gübre görmedik, tavuklar kimyasal yem yemedi, süt günlüktü, yoğurt da öyle... Kendi ellerimizle çocuklarımızı zehirliyor muyuz?

Devamı aşağıdaki haberde...

http://indigodergisi.com/2012/08/yavuz-dizdar-ile-sut-ve-sut-urunlerindeki-risk-gdo-ve-kanser/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder